رویکرد موفق مدیریت سرويس فناوري اطلاعات ITIL، به طور گسترده‌اي از سوي سازمان‌ها و شركتهاي دولتي و خصوصي سراسر جهان و کشورمان انتخاب، شخصی و ویژه‌سازی و پياده‌سازي شده است. چارچوب ITIL، چگونگي سازمان‌دهي منابع IT جهت ايجاد و ارائه ارزش کسب‌وکار، مستندسازي فرآيندها، توابع و نقش‌هاي مرتبط با  مدیریت سرويس فناوري اطلاعات (ITSM) را بيان مي‌نمايد.

itil 100341137 orig

شركت تعاوني دانش‌بنيان خانه پژوهش فاوا در راستاي اهداف و ماموريت‌هاي برگزيده خود، و بر اساس مطالعات انجام شده خود از نیازهای بازار کار، طیف گسترده‌اي از آموزش‌هاي معتبر ITIL را به صورت حضوري و الكترونيكي ارائه مي‌دهد.

شما مي‌توانيد با توجه به نياز و سطح مهارت حال حاضر خود يكي از دوره‌ها را از ليست زير انتخاب نمائيد.

هزينه برگزاري:

توجه داشته باشید، هزينه‌هاي ذکر شده در این بخش برای اشخاص می‌باشد. اگر مايل هستيد به صورت گروهي در دوره‌ها شركت نمائيد و يا تمايل داريد دوره‌ها در محل شركت يا سازمان شما برگزار گردد، لطفا با مدیر آموزشي شركت 3150138-0920 تماس بگيريد.

 

فرم درخواست مشاوره


counselling

 پیش ثبت نام  اطلاعات  جزوه آموزشی  محل برگذاری دوره  مدت دوره نوع برگذاری دوره
   اطلاعات دوره  دارد   تهران  3 روز  حضوري(پنج شنبه ها)
   اطلاعات دوره  دارد  تهران  3 روز  حضوري (جمعه ها)
   اطلاعات دوره  دارد   يزد  3 روز  حضوري(پنج شنبه ها)
   اطلاعات دوره  دارد   يزد   3 روز   حضوري (جمعه ها)