گسترش سریع مرزهای دانش و ایجاد پیچیدگی روزافزون در فرآیندها و محیط رقابت
شرکتها مدیریت کیفیت خدمات ارائه شده آنها را به چالش کشیده است. امروزه
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در سازمانها و شرکتها به عنوان مسئله ای مهم و
استراتژیک شناخته میشود. یکی از رویکردهای نوین حوزه ارائه سرویس ITIL که
خود مجموعه ای از به روشها و تجربیات تائید شده میباشد. خانه پژوهش فاوا
با تکیه بر این بهروش و سایر چارچوبها نظیر COBIT مجموعه ای از خدمات
مشاوره ای و آموزشی را تدوین و ارائه نموره است که در زیر به بخشی از آنها
اشاره می شود.