• Modeling and Rigging a Hydraulic Crane in 3ds Max

    Lean IT جایگزین ITIL

    در چند مقاله نظیر مقاله‌ای که در سایت servicedesk360 قراردارد. نویسندگان آنها سودمندی ITIL را ریزسئوال برده و مدعی شده‌اند که Lean IT شیوه جدید و بهتری از تفکر را برای برخورد با شرایط فعلی و خواسته‌های مشتری ارائه نموده است.

  • آموزش ITIL

    رویکرد موفق مدیریت سرويس فناوري اطلاعات ITIL، به طور گسترده‌اي از سوي سازمان‌ها و شركتهاي دولتي و خصوصي سراسر جهان و کشورمان انتخاب، شخصی و ویژه‌سازی و پياده‌سازي شده است. چارچوب ITIL، چگونگي سازمان‌دهي منابع IT جهت ايجاد و ارائه ارزش کسب‌وکار، مستندسازي فرآيندها، توابع و نقش‌هاي مرتبط با  مدیریت سرويس...

  • برنامه ریزی استراتژیک-مدل برایسون

    برنامه‌ریزی استراتژیک - مدل برایسون مرجع پیشنهادی برای این بخش، کتاب Strategic Planning for Public and Nonprofit Organizations: A Guide to Strengthening and Sustaining Organizational Achievement 4th Edition - by John M. Bryson می‌باشد.

  • برنامه ریزی استراتژیک-مدل دیوید

    برنامه‌ریزی استراتژیک مدل دیوید تغییرات در محیط‌های درون و برون‌سازمانی از مهم‌ترین ویژگی‌های موردتوجه مدیران و برنامه ریزان استراتژیک می‌باشد. امروزه بیشتر سازمان‌ها برای افزایش توانمندی‌ها، رشد و بقای بلندمدت و کاهش ریسک عملیات خود نیازمند تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک می‌باشند.

  • بهبود مستمر خدمات

    چالش پیاده‌سازی بهبود مستمر خدمات تطابق و پیاده‌سازی ITIL همواره یکی از چالشهای فراروی شرکت خانه پژوهش فاوا و شرکتهای معدود مشاوره‌ای مدیریت سرویس بوده است.

  • 10 of the best Christmas day outfits for women

    خدمات شهروند الکترونیک

    استان یزد به عنوان یکی از پیشگامان ارائه خدمات الکترونیکی در کشور و استانداری یزد به عنوان متولی این امر در سطح استان در سال‌های اخیر مجموعه فعالیت‌هایی را در این زمینه آغاز کرده است.

  • سطح ITIL® Expert

    سطح Expert ویژه کسانی است که تمایل دارند در یکی از بالاترین سطوح دانش مدیریت خدمات فناوری اطلاعات آینده کاری خود را دنبال نمایند. کسب مدرک این سطح باعث گسترش توانائی‌های فرد و حرفه او خواهد شد.

  • سطح ITIL® Foundation

    سطح Foundation دروازه ورود به دنیای مدیریت سرویس IT می‌باشد. این سطح دانش اولیه مرتبط با عناصر کلیدی، مفاهیم و اصطلاحات چرخه عمر ITIL شامل نحوه ارتباط مراحل مختلف چرخه عمر با یکدیگر و فرآیندهای بکار رفته در آن را برای دانشجویان مهیا می‌کند.

  • سطح ITIL® Intermediate

    سطح Intermediate دارای ساختاری ماژولار می‌باشد، و هر ماژول آن بر موضوعی خاص متمرکز شده است. در ماژول‌های سطح Intermediate به نسبت سطح Foundation به جزئیات بسیار بیشتری پرداخته می‌شود. از اینرو مدرک این سطح از سوی صنعت IT به رسمیت شناخته شده و دارای اعتبار زیادی است.

  • سطح ITIL® Master

    رسیدن به سطح Master، گواهی تایید قابلیت فرد جهت بکارگیری اصول، روش ها و تکنیک های ITIL در سازمان و یا شرکت است. برای رسیدن به این سطح فرد باید قادر به توضیح و توجیه نحوه انتخاب و بکارگیری طیف وسیعی از دانش، اصول، روش ها و تکنیک های ITIL و مکمل آن جهت دستیابی به نتایج مورد نظر کسب و کار در یک...

  • سطوح مهارت ITIL

    چارچوب ITIL  دارای 5 سطح می باشد. این پنج سطح عبارتند از:

  • سیر تکاملی کارت امتیاز متوازن

    سیر تکامل روشی کارت امتیازی متوازن از سیستم ارزیابی عملکرد تا سیستم جامع مدیریت در اواخر دهه 1980 مقالات متعددی در نشریات مدیریتی اروپا و امریکا در مورد ناکارآمدی روش‌های ارزیابی عملکرد شرکت‎ها منتشر شد. در سال 1987 تحقیقاتی توسط انجمن مدیریت حسابداری امریکا نشان داد که 60 درصد از مجموع 260 مدیر مالی و 64...

  • فرصت رشد یک تریلیون دلاری

    فرصت رشد یک تریلیون دلاری ایران در دوران پساتحریم بر اساس تحلیل‌های مکنزی ایران چقدر و با چه سرعتی می‌تواند رشد کند؟ کدام‌یک از محرک‌های رشد از اهمیت بالاتری برخوردار هستند؟ و چه چیزی ممکن است پیامدی برای اقتصاد جهان محسوب شود؟

  • فرم ثبت نام دوره مبانی ITIL

    لطفاٌ فرم ثبت نام را تکمیل نمایید. پس از ثبت نهایی منتظر تماس ما باشید

  • فرم درخواست مشاوره

    لطفا فرم مشاوره را تكميل نمائيد. پس از ثبت نهايي منتظر تماس ما باشيد.

  • معرفی چارچوب cynefin

    کلمه Cynefin، اصطلاحی ولزی است که توسط محقق ولزی به نام دیو اسنودن جهت توصیف چشم‌اندازی از ماهیت تکاملی سیستم‌های بغرنج ازجمله عدم قطعیت ذاتی آن‌ها انتخاب شده است. این نام تأثیر تجربیات انسان بر تعاملات او را یادآور می‌کند.

  • مقایسه تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی

    مقایسه تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی در شرایطی که تولید و عرضه کالا و خدمات، مبنا و میزانی جهت سنجش توسعه‌یافتگی اقتصادی کشورها قلمداد میشود، مصرف‌کننده به‌عنوان عنصری که پایداری این روند را تضمین کند نقشی مهم و حیاتی در رونق بخشی به بازار ایفا می‌کند.

  • مقدمات برنامه ریزی استراتژیک

    مقدمات برنامه ریزی استراتژیک آموزش برنامه‌ريزي استراتژيك و بالاتر از آن تفكر استراتژيك يكي از نيازهاي مديران است. آن‌ها نياز دارند تا علاوه بر خود، اين مفاهيم در مجموعه آن‌ها نيز نهادينه گردد.

  • منافع کلیدی به کارگیری ITIL

    منافع حاصل از پياده‌سازي ITIL را در دو دسته قابليتها و مزاياي كليدي مي‌توان دسته‌بندي نمود.

  • پویایی سیستم در مخابرات

    پویایی سیستم در مخابرات رفتار پویا در بازارهای ارتباطات سیار اغلب نتیجه تعاملات بین عاملان بازار است. زمانی که تشخیص پیچیدگی ساختاری و پویایی تعاملات دشوار شوند، پیش‌بینی تأثیر تصمیمات سیاستی رگولاتورها به یک مسئله چالش‌برانگیز برایشان تبدیل می‌شود.

  • پویایی سیستم و حوضه استراتژی

    پويائي سيستم و حوزه استراتژی پويائي سيستم (System Dynamics) علم درك سيستم‌هاي پيچيده در خلال زمان است. پويائي سيستم بر اساس تفکر حلقه بسته برای تحليل و بررسي رفتار متغیرهای مختلف موجود در محيط (داخلي و بيروني) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • Tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis

    پیاده سازی ITIL در 10 مرحله

    نیازی به اختراع دوباره چرخ نیست، فقط دستورالعمل را دنبال کنید!

  • دیدگاه های راهکار اجرائی

     ديدگاه ها اجرای فازی Solution Method، خود را با بخش‌ها و دیدگاه‌هایی که در بخش زیر نشان داده شده است، انطباق می‌دهد:

  • متدلوژی راهکار اجرایی

    متدلوژی SolutionMethod دارای دو فرایند کلی تعریف نیازمندی‌ها و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است. که خود مدیریت خدمات فناوری اطلاعات از مجموعه فرایندهای پشتیبانی سرویس و ارائه سرویس تشکیل یافته است. در ادامه متدلوژی معرفی می‌گردد.

  • نقشه راهی برای پیاده سازی ITSM

     نقشه راهی برای پياده‌سازي ITSM در ابتدا نیازمندیها، الزامات و استرات‍ژي سازمان ارزیابی می‌شود تا آنچه در آینده و حال مورد نیاز سازمان است، مشخص شود. ارزیابی اولیه زیرساخت کنونی و موجود IT، روندها و خدمات موجود را مشخص نموده و درکی از وضعیت IT مطلوب آینده و خدماتی که برای رسیدن به اهداف در سراسر سازمان وجود دارد را...