مقایسه تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی
در شرایطی که تولید و عرضه کالا و خدمات، مبنا و میزانی جهت سنجش توسعهیافتگی اقتصادی کشورها قلمداد میشود، مصرفکننده بهعنوان عنصری که پایداری این روند را تضمین کند نقشی مهم و حیاتی در رونق بخشی به بازار ایفا میکند. در بازار امروز، هر مشتری هنگام خرید با گزینههای متعددی روبرو است که باید بر اساس ترجیحات خود یکی را انتخاب نماید. عواملی که باعث ترجیح یک گزینه نسبت به گزینههای دیگر میشوند برای موفقیت فروش یک محصول اساسی و تعیینکننده هستند. این عوامل باید شناسایی و تحلیلشده و تولید بر پایه آنها انجام شود. برای بررسی بازار میتوان از تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی استفاده کرد که مفاهیم نزدیکی میباشند و در بسیاری از موارد همپوشانی دارند.
كليه حقوق اين مستند متعلق به شركت تعاوني دانش بنيان خانه پژوهش فاوا ميباشد.
استفاده از آن تنها براي مقاصد علمي غيرتجاري و با شرط ذكر منبع مجاز ميباشد.
پیشنهادات مکنزی به منظور برنامهریزی برای 20 سال آینده ایران برای دستیابی به رشد پایدار، ایجاد 8 میلیون فرصت شغلی جدید و...
فرصت رشد یک تریلیون دلاری ایران در دوران پساتحریم بر اساس تحلیلهای مکنزی ایران چقدر و با چه سرعتی...
نقاط قوت اصلی ایران در دوران پسا تحریم در سال 2014، اقتصاد ایران 18 امین اقتصاد قدرتمند در جهان از لحاظ برابری قدرت خرید با...
گزارش موسسه مکنزی درباره ایران در پساتحریم اقتصاد ایران 18امین اقتصاد قدرتمند در جهان از لحاظ برابری قدرت...
کلمه Cynefin، اصطلاحی ولزی است که توسط محقق ولزی به نام دیو اسنودن جهت توصیف چشماندازی از ماهیت...