خانه پژوهش فاوا

  1. اولویت‌سنجی، نیازسنجی و خدمات الکترونیک شهر

  2. پاسخگوی گرامی، پرسشنامة زیر در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان طراحی شده است. مسلماً پاسخ‌های شما نقش تعیین‌کننده‌ای در کیفیت آتی این خدمات، خواهد داشت. از این که با صرف زمان و دقت نظر خود ما را در این طرح بزرگ یاری می‌کنید، سپاسگزاریم.
  3. مشخصات فردی:

  4. کد ملی :
    شماره تلفن را بطور صحيح وارد نمائيد.
    براي مثال : xxx-xxxxxx-x
  5. نام و نام خانوادگی :
    ورودی نامعتبر
  6. شماره تلفن :
    شماره تلفن را بطور صحيح وارد نمائيد.
    براي مثال : 09XXXXXXXXX
  7. آدرس پست الكترونيكي :
    پست الكترونيكي را بطور صحيح وارد نمائيد.
  8. سن :(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  9. جنسيت :(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  10. محل سكونت :(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  11. ميزان تحصيلات :(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  12. پرسش‌ ویژه: وضعیت فعلی استان یزد را در زمينه ارائه خدمات الکترونیکی شهروندی چگونه ارزیابی می‌کنید؟(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  13. پرسش‌های دانش محور:

  14. در هر یک از موارد زیر تعیین کنید که از نظر شما ارائه‌ی«خدمات» مشخص شده به شيوه الكترونيكي چقدر برای مردم اهمیت و ضرورت دارد.
  15. 1. ایجاد فضای الکترونیکی برای تعامل اقوام مختلف با یکدیگر و خرید و فروش کالای فرهنگی اقوام مختلف از قبیل صنایع‌دستی، آثار موسیقی و غیره و ارایة سفارش ساخت به سازندگان محلی.(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  16. 2. فراهم کردن امکان انجام امور مذهبی به صورت الکترونیکی از قبیل ثبت‌نام برای حج و مراسم مذهبی، پرداخت‌های مذهبی مانند خمس، فطریه و زکات استفاده از نرم‌افزارهای تلاوت قرآن و ادعیة مذهبی(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  17. 3. برگزاری امور هنری و ادبی به صورت آنلاین از قبیل برگزاری مسابقات عکاسی، داستان‌نویسی، نقاشی، و موسیقی و برگزاری جلسات گفت‌وگوی هنری و ادبی آن‌لاین مثل شب‌شعر(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  18. 4. ایجاد فضای سرگرمی آنلاین از قبیل بازی‌های آنلاین، چت، دوست‌یابی و غیره.(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  19. 5. ایجاد ارتباط مستقیم الکترونیکی میان مردم و مشاهیر حوزه‌های مختلف (هنر، سیاست، و ...)(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  20. 6. ایجاد فضای اینترنتی برای ثبت‌نام در امور خیریه و عام‌المنفعه مانند کمک به نیازمندان، شرکت در برنامه‌های پاکسازی محیط زیست و غیره(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  21. 7. ایجاد خدمات و برنامه‌های آنلاین ویژة سالمندان و روشندلان، بیماران خاص و گروه‌های خاص دیگر از طریق اینترنت (مثلاً خدمات اینترنتی صوتی، یا نرم‌افزارهایی برای خواندن متن صفحات اینترنت برای روشندلان (*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  22. 8. خدمات دریافت گزارش‌ها و نظرات مردم در مورد آسیب‌ها و مشکلات شهر (مانند سامانة 137 شهرداری)(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  23. 9. خدمات مربوط به نظارت مردم بر کار مدیران و مسؤولان (مانند سامانة سامد 111)(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  24. 10. خدمات خرید و فروش الکترونیکی کالا و سهام شرکت‌ها از طریق(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  25. 11. خدمات الکترونیکی مربوط به مسکن از قبیل مناقصات و مزایده‌های اینترنتی زمین و مسکن و خرید و فروش و اجاره گرفتن و اجاره‌دادن مسکن از طریق اینترنت و یا ایزارهای دیگر.(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  26. 12. خدمات خرید و فروش در سطح بین‌المللی (*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  27. 13. خدمات مالی الکترونیکی از قبیل دریافت و پرداخت پول، مشاهدة موجودی و صورتحساب (مانند سامانة فیش حقوقی بازنشستگان) و پرداخت قبض‌ تلفن، آب، برق و عوارض نوسازی و خودرو از طریق اینترنت(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  28. 14. اطلاعات مربوط به فرصت‌ها شغلی و خدمات ثبت سوابق کاری افراد در سایت‌های کاریابی(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  29. 15. اطلاعات کارآفرینی و خدمات ثبت ایده‌های خلاق و شرکت در گروه‌های ایده‌پردازی اینترنتی(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  30. 16. امکان انجام تمام امور اداری مرتبط با یک سازمان یا یک فرایند (مانند اخذ جواز، گذرنامه و ... ) اعم از گرفتن فرم‌ها و ارسال مدارک و پیگیری مرحلة پیشرفت کار به طور کاملاً الکترونیکی.(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  31. 17. خدمات ویژه و فوری برای گزارش فوریت‌هایی مانند آتش‌سوزی، تصادفات، پزشکی و غیره از سوی مردم (مثلاً از طریق تلفن‌همراه)(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  32. 18. خدمات تعیین موقعیت و مسیریاب (مثلاً سیستم‌هایی برای پیشنهاد مسیر کوتاه و کم‌ترافیک به رانندگان یا تعیین موقعیت)(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  33. 19. سامانه اعلام قطعی آب، برق و گاز از سوی شهروندان(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  34. 20. خدمات الکترونیکی برای اعلام تهدیدها و مسایل امنیتی از سوی شهروندان (مثلاً اعلام خالی بودن خانه به پلیس در هنگام سفر)(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  35. 21. خدمات الکترونیکی برای اعلام مشکلات و فجایع زیست‌محیطی از سوی شهروندان (مثلاً در مورد خطراتی که یک کارخانه برای محیط ایجاد می‌کند)(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  36. 22. ارائه اطلاعات و خدمات الکترونیکی مربوط به حمل و نقل (از قبیل رزرو تاکسی و پیک؛ خرید بلیط اتوبوس بین‌شهری، مترو و هواپیما؛ پیگیری آخرین وضعیت کالا در مسیر حمل و نقل؛ سفارش خدمات پستی به صورت اینترنتی)(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  37. 23. خدمات الکترونیکی در زمینة آموزش و پژوهش از قبیل امور ثبت‌نام، حذف و اضافه و گرفتن نمره دانشگاه؛ تحصیل در دانشگاه مجازی؛ شرکت در کلاس‌های آزاد اینترنتی(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  38. 24. خدمات پزشکی از قبیل آموزش‌ها و اطلاعات بهداشتی، پزشکی، مشاوره گرفتن از پزشکان، گرفتن وقت از بیمارستان و پزشکان، تمدید دفترچه بیمه و ...(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  39. 25. ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌های مختلف در حوزه‌های مختلف مثل مسائل خانوادگی، قوانین و مقررات و ...(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  40. 26. ارائه خدمات توریستی الکترونیکی مانند خرید بلیت تور، رزرو هتل، ایجاد گروه‌های توریستی، یافتن همسفر برای بازدید از یک شهر یا کشور دیگر، مهمان‌پذیر و ...(*)
    لطفا یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.
  41. به عنوان يك شهروند، مهمترين نياز خود را كه در اولويت الكترونيكي شدن مي دانيد ذكر نماييد؟
    لطفا پاسخ سوال را منظور فرمائيد.
  42. در صورتيكه مشخصات فردي خود را كامل ثبت نمائيد در قرعه كشي

    شش عدد کارت هدیه 1000000 ریالی

    شركت خواهيد نمود.
  43.   

عضويت در خبرنامه

: