خانه پژوهش فاوا

مدیریت

مدیریت (Management)

گسترش سریع مرزهای دانش و ایجاد پیچیدگی روزافزون در فرآیندها و محیط رقابت شرکتها مدیریت کیفیت خدمات ارائه شده آنها را به چالش کشیده است. امروزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در سازمانها و شرکتها به عنوان مسئله ای مهم و استراتژیک شناخته میشود. یکی از رویکردهای نوین حوزه ارائه سرویس ITIL که خود مجموعه ای از به روشها و تجربیات تائید شده می‌باشد. خانه پژوهش فاوا با تکیه بر این بهروش و سایر چارچوبها نظیر COBIT مجموعه ای از خدمات مشاوره ای و آموزشی را تدوین و ارائه نموره است که در زیر به بخشی از آنها اشاره می شود.

 

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - ITIL

  • طراحی و تدوین کاتالوگ سرویس Service Cataloge فنی و تجاری دپارتمان فناوری اطلاعات
  • ارزیابی میزان بلوغ سازمان
  • ارائه راهکارهای استقرار میز خدمت Service Desk در سازمان
  • طراحی ساختار سازمانی واحد خدمات فناوری اطلاعات
  • تحلیل و ارزیابی آمادگی سازمان جهت استقرار ITSM و ارائه نقشه راه متناسب
  • بهبود مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب ITIL
  • ارائه مشاوره در زمینه اخذ استاندارد مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ISO/IEC 20000:2011

مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات

  • ارائه نقشه راه و سند راهبردی مدیریت فناوری اطلاعات – IT Master Plan

 مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات

 

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - COBIT

  • پیاده‌سازی مدیریت فناوری اطلاعات با استفاده از چارچوب COBIT 5
  • ارزیابی بلوغ مدیریت فناوری اطلاعات با استفاده از چارچوب ارزیابی

 مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

 

 

بازاریابی - Marketing

  • ارائه استراتژی مناسب جهت برقراری ارتباط با مشتری
  • تدوین مسیر بازاریابی برای جذب و جلب نظر مشتری به یک محصول یا خدمت در بازار هدف

 بازاریابی

 

مدیریت استراتژیک بازاریابی

  • ارائه راه‌کارهایی برای هماهنگ نمودن فعالیت‌ها و منابع بازاریابی
  • روش‌های تعیین بازارهای هدف خاص برای یک خانواده محصول یا یک محصول خاص
  • طراحی و ارائه برنامه برای اجرای عناصر آمیخته بازاریابی

مدیریت استراتژیک بازاریابی

عضويت در خبرنامه

:

آخرین مقالات حوزه مدیریت